Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Dasch eppa nid ufläätig hui, dasch nume gugget, das gugget isch gau!
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Dasch eppa nid ufläätig hui, dasch nume gugget, das gugget isch gau!
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
A so ne seich, etz muess ig morn gliich na id buude ga chrüpple vilich gseh mer üs doch na am sundi ar swimo. wo fingi nech am endschte? (deich am umasuufe wie gäng):lol:
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
mi si sicher überau u niene....

mäud Di doch eifach :)

suufe? was isch das :smilie_f:
 
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Dabei seit
25.07.2006
Beiträge
3.063
Ort
Zürich und Bern
Motorrad
GSX-R 1000 K6
letscht wucheänd isch hie in affoltere töffustellig gsi....haha....verusse....Töff si undere 15 cm schneeschicht stange.....lol.....
hät mi auso garned abgmacht....DUDU... bisch du gsi go luege, voreme Jahr hämer Eus ja hie troffe.:D
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
I bi a demn verschneite Töffi verbiigfahre, abr s het midoch de gad gaarned aagmacht. Die Händler hei mer ächt leid tah.

Aber wenns ab dr Ooschtere nume no über 20 graaad u suunig isch, de chani die paar chaute wuche oh no verchrafte. Usüch houen i eifach wider ab as Mittumeer.:D
 
750_k4_freak

750_k4_freak

Minigixxer
Dabei seit
01.03.2010
Beiträge
19
Ort
Winterthur
Motorrad
Suzuki Gsx-r 750 K4
hoi zäme,
sorry i han da nüd gfundä zu mim aliege...drum frag i gliich mal....

han no dä original KZH nd dä söll weg :D etz zur frog.....passt en KZH wenni us Dütschland bstell für eusi Kennzeiche...oder gaht das nöd? Bzw. hett sus öpper en tipp woni en guete nd günstige KZH i der schwiiz bchumme?

han da eifach nur welli gsehn ab 110 stutz ufwärts....nd denn isch aber weder rückstrahler no blüüchtig debii...
merci für jede guete tipp :D
 
750_k4_freak

750_k4_freak

Minigixxer
Dabei seit
01.03.2010
Beiträge
19
Ort
Winterthur
Motorrad
Suzuki Gsx-r 750 K4
und wie gsehts us mit günstigä......oder KZH us Dütschland?
 
Mindphaser

Mindphaser

Großgixxer
Dabei seit
14.06.2007
Beiträge
439
Ort
A-1230 Wien
...irgendwie versteh ich das nicht !
Da werden Töffs um tausende Euros/Franken gekauft und dann wegen "teuren" Zubehörpreisen gejammert...

Wenn Du Dir das mit den Versand- und Zollkosten aus D antun willst, dann kauf dort ein !
 
750_k4_freak

750_k4_freak

Minigixxer
Dabei seit
01.03.2010
Beiträge
19
Ort
Winterthur
Motorrad
Suzuki Gsx-r 750 K4
irgendöpper e ANTWORT uf mini fragä?

(MINDPHASER: ich wett eifach nöd 150 stutz für es chlises stückli bläch zahle...und mini frage beantwortet es au nöd....en kzh gits theoretisch bi zietech zdütschland für 25euro + 10 euro versand...chasch aber no die dütsche stüüüre abziehe nd denn zoll nd schwiizer stüüre drufrechnä...denn bisch bi 50SFr)Ihr Shop

passt da s schwiizer kennzeiche druf?isch ebe en dütsche KZH nd weiss nöd ob die gliich sind wie eusi


bitte numeh schriibe wenn öpper würki e antwort hätt....nd sus muessi mi halt irgendswiä woanders informierä...
merci an alli wo went helfä
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
irgendöpper e ANTWORT uf mini fragä?
Ich würd das Teil z tütschland bschtelle. De Priis dünkt mi sehr günschtig. Bi üs zahlsch garantiert meh-Und passe tuet s sicher au.

Vergiss aber ned s' Lämpli und de Reflektor drzue z näh süsch bechunsch Chritz mit dr rennleitig

Allerdings würds mi wundere, wenn de d'Mwst umebechämtisch- Die meischte Versandläde mached das nämli nöd. Bitte gib bscheid, wenn's trotzdem klapped.

Zu de Versandchöschte chömed je nach Spedition no Zollvorwisigs gebüre drzue, das het mi mal bi me Fotizuebehör im wärt vo 150 stutz 60 stutz gkoschtet. (Ha schön gfluechet)

Vilicht lönd s es bin Zoll au eifach dure, wenn d Pris unter 100 stutz liit.

Viil glück
Stephan
 
750_k4_freak

750_k4_freak

Minigixxer
Dabei seit
01.03.2010
Beiträge
19
Ort
Winterthur
Motorrad
Suzuki Gsx-r 750 K4
aso zietech.de isch uf jede fall guet....han erst vor kurzem dete en k&n luftfilter,e blaui MRA Racing frontschiibä und blaui felgenrandufkläber gp style bstellt nd han 218,-SFr für alles zäme zahlt inklusive versand nd wo s packetli cho isch hani nomal 16,50 SFr müesse zahle für zoll nd schwiizer stüüre...
lg

ah...werd uf jede fall da inne berichte falls i de kzh dete sötti bstelle,....han eifach no chli angscht dasser nacher nöd passt für eusi kennzeiche:confused:
 
sandis

sandis

Kleingixxer
Dabei seit
11.03.2007
Beiträge
94
Ort
solothurn (CH)
Motorrad
suzuki gsx-r 600
also ig würd säge das sött kes problem si mitem ch-schild. muesch vilech höchstens no nöii löcher bohre das ds schild genauso passt wie du wosch.

cha dir aber säge das ig bis jetzt no fasch immer es gschiis ha gha mit bstellige us dütschland (z.b. pazzo-hebel). ha am schluss mit zoll, versand usw. fasch gliichviel zahlt wie wenn ig die sache ir schwiiz hät kouft.

also ig ha bi mim mech gloub 150.- zahlt für alles. also halter, montage und belüchtig. ig bi mittlerwile so wiit das ig lieber 30.- meh zahle und de stimmt de o alles.

gruss
 
750_k4_freak

750_k4_freak

Minigixxer
Dabei seit
01.03.2010
Beiträge
19
Ort
Winterthur
Motorrad
Suzuki Gsx-r 750 K4
nächste wuche wird bstellt nd denn tueni berichte usführlich mit fotis wenns montiert isch :) tue denn mal da inne schriibe was i letzt endlich denn zahlt han mit zoll nd versand etc denn chönnt ihr eu s eignes bild machä....ebe de shop woni bstell isch würki super...dä isch scho für dütschland günschtig nd guet
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Auso dr KZH säuber sött i mine Ouge passe, aber de mues ja no öppis schöns zuche fürs Bläch dri, u da chasch nid die dütsche Pizzabläch nä.
Ig tue das haut o immer vo mim Mech dra, chosch chli öppis, gseht derfür aber o nach öppisem us.

U ig bezwifle, das dr Originau irgendeim chasch verchouffe, isch ja öppis wo normau jedä drabschrubt...

Übrigens bini its grad vo mine erschte Meter zrügg i däre Saison. Zwar isch dr Töff its dräckig, aber ig has brucht u mini früsch ikleideti Tochter hani ou wöuä teschtä hingerdruffe:D
 
750_k4_freak

750_k4_freak

Minigixxer
Dabei seit
01.03.2010
Beiträge
19
Ort
Winterthur
Motorrad
Suzuki Gsx-r 750 K4
hey leute...kann leider nicht berichten wie es mit dem kzh aussieht...hab die bestellung storniert da mich heute einer umgefahren hat....--->totalschaden
jetzt erstmal auf geld warten und neue maschine kaufen
mir ist nichts passiert :) lg dani
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
UUUps! Da hesch aber schwein gha, dass einersits de Töff komplett übere isch und anderersits du na ganz bisch! Hesch wenigschtens Kasko gha oder musch mit de Versicherig vom andere schtriite?
 
750_k4_freak

750_k4_freak

Minigixxer
Dabei seit
01.03.2010
Beiträge
19
Ort
Winterthur
Motorrad
Suzuki Gsx-r 750 K4
da gits nüd zstriiite...polizei isch ded gsi nd die frau hett zue gäh dass sii definitiv schuld isch....also ihri versicherig zahlt de schade
etz heissts numeh uf geld warte nd neues töff.....
weiss bloss nonig welles.... die 750 k4 isch ebe scho mis lieblingsmodell gsi(blau wiis)....
nja aber bisher wäre e alternative e k6 600er schwarz gseht au no lässig us...aber wett eigentli wieder 750er oder 1000er nd ja...mal luege welles modell mir da optisch zueseit...isch ebe scho truurig um die schöne k4...nd mit wenig km isches no schwer so eini zbcho.....han numeh 12tkm druf gha
demnächst werdi wohl motor nd alli teili wo no ganz sind verkaufe...
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

  • Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

    Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

    Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

    Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

    Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

    Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

  • Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

    Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

    Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

    Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

    Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

    Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben