SWISS-GIXXER Tour 16.08.2007

Diskutiere SWISS-GIXXER Tour 16.08.2007 im Bikertreffen Forum im Bereich Sonstige Gixxer; ja dann k?nnen wir ja eine kilo ausfahrt machen. ach ja darf man so schnell fahren wie man will mit polizei eskorte :D
DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Dabei seit
06.08.2006
Beiträge
1.652
Ort
Zumikon bei Z?rich
Motorrad
GSX-R 1000 k5
ja dann k?nnen wir ja eine kilo ausfahrt machen.

ach ja darf man so schnell fahren wie man will mit polizei eskorte :D
 
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Dabei seit
25.07.2006
Beiträge
3.063
Ort
Zürich und Bern
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Ja mir hoffed doch emol, dass de Don debi isch und hoffentli au no es paar anderi Schwyzer ;)

Und nei Don, nei Don, au mit de Eskorte darf mer n?d rase .......
 
DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Dabei seit
06.08.2006
Beiträge
1.652
Ort
Zumikon bei Z?rich
Motorrad
GSX-R 1000 k5
schaaaaddd.....

mal luege eventuell chunt no en kolleg mit sinere 600er k3 mit. osch zwar nonig da bi de freaks aber das chan sich scho no ?ndere.
 
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Dabei seit
25.07.2006
Beiträge
3.063
Ort
Zürich und Bern
Motorrad
GSX-R 1000 K6
schaaaaddd.....

mal luege eventuell chunt no en kolleg mit sinere 600er k3 mit. osch zwar nonig da bi de freaks aber das chan sich scho no ?ndere.
Ja cool, nume mitneh, d? t?e mer de scho bearbeite, dass es unbedingt is forum will ;)
 
sandis

sandis

Kleingixxer
Dabei seit
11.03.2007
Beiträge
94
Ort
solothurn (CH)
Motorrad
suzuki gsx-r 600
bi grad us de feri? zr?gg cho und ha d? ufruef gl?se.

w?r e gueti sach, da ig ja no gar niemer vo ?ich pers?nlech kenn?. mini pr?efigssession faht aber leider am 22. ougste a :( und das heisst ig wirde di n?chste 2 wuche zimlech viel stress ha.

muess aber luege ob ig mi gliich o ch?nnt aschliesse.....
 
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Dabei seit
25.07.2006
Beiträge
3.063
Ort
Zürich und Bern
Motorrad
GSX-R 1000 K6
bi grad us de feri? zr?gg cho und ha d? ufruef gl?se.

w?r e gueti sach, da ig ja no gar niemer vo ?ich pers?nlech kenn?. mini pr?efigssession faht aber leider am 22. ougste a :( und das heisst ig wirde di n?chste 2 wuche zimlech viel stress ha.

muess aber luege ob ig mi gliich o ch?nnt aschliesse.....

Hei 22.08. easy mir mached ja eusi usfahrt am 16.08. w?r w?rkli mega cool wenn au du debi w?rsch...... ;)
 
DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Dabei seit
06.08.2006
Beiträge
1.652
Ort
Zumikon bei Z?rich
Motorrad
GSX-R 1000 k5
wo w?rded mer denn in etwa durefahre und wer organisiert da d tour, respektive macht de tourguide?

ich kenne mi i de berge z wenig guet us f?r die ufgab...bin da eher de schwarzwaldexperte als alpe.

und wo w?r de treffpunkt? denke emal f?r die us de region z?ri w?r de albis am beschte, oder?


verchehr s?tt ja eigentli weniger es problem sii, so dass mer n?d all zu fr?eh los m?end.
bin grad ?bers wuchenend i de berge gsi, allerdings ohni gixxer sondern mit auto, MTB und de f?ess.
solangs kei wohnw?ge oder extremoldtimertreffe het isch es n?d so es problem zum au paar p?ss z?gig fahre.
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
We bis denn mi T?ff wieder strassetouglech isch und ds W?tter stimmt, bini o derbi!
 
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Dabei seit
25.07.2006
Beiträge
3.063
Ort
Zürich und Bern
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Cool da ch?met ja einig z?me ;)

Da isch emol Liste wer alles debi isch:

1) DuDu
2) DonBosco
3) Sandis (zu 90%) ;)
4) Biest
5) Raecheli
6) Speedgirl

Tourvorschl?g:
Tour 1
Suste, Grimsel, Furka

Tour 2
Suste, Grimsel, Nufene, Gotthard

Tour 3
Suste, Grimsel, Nufene, Lukmanier, Oberalp

Tour 4
Suste, Grimsel, Simplon, Domodosola ?bere uf Locarno, Gotthard


Tour 4 w?re ganz geil, s?gt emol was ihr dazu meinet.........
Tourguide chan i scho mache, wobi i n?d immer wot vorusfahre ;)
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
1) DuDu
2) DonBosco
3) Sandis (zu 90%) ;)
4) Biest
5) Raecheli (we mis Baby strassetouglech isch bis denn... :cool: )
6) Speedgirl

Tourvorschl?g:
Tour 1
Suste, Grimsel, Furka

Tour 2
Suste, Grimsel, Nufene, Gotthard

Tour 3
Suste, Grimsel, Nufene, Lukmanier, Oberalp

Tour 4
Suste, Grimsel, Simplon, Domodosola ?bere uf Locarno, Gotthard


Tour 4 w?re ganz geil, s?gt emol was ihr dazu meinet.........
Tourguide chan i scho mache, wobi i n?d immer wot vorusfahre ;)
Tour 1 d?nki isch ziemlech churz und d'Tour 4 ?u? eher scho chlei l?ng mit Areis und Kennelehre, w?rd mi aber am meischte gluschte... ;)
 
DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Dabei seit
06.08.2006
Beiträge
1.652
Ort
Zumikon bei Z?rich
Motorrad
GSX-R 1000 k5
ja f?nd d tour 4 au sehr interessant, doch vo de ziit her wirds wohl eher tour 2 oder 3.

weis halt n?d wie de oberalp isch zum fahre mit eme sportler...han de als rechte holperpass in erinnerig, doch mit mire alte CBF600 honda isch er luschtig gsi welld im enge teil wenigschtens hesch ch?nne a de sportler dranne bliibe hehe

und de lukmanier isch halt e rechti autobahn vomene pass....

und de kolleg mit de 600er k3 chunt vermuetli au no mit, jedoch h?ngts bi ihm au chli devo ab wie wiit er scho isch cho mit lerne, da er au no pr?efige het. d mediziner sind halt die schnellschte emal i de pr?efige:lol:
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
Tour 4 nid schl?cht obwohl z'3 au reizt....es stimmt ja scho das mir W?lsche scho sicher ei oder zw? P?ss meh h?nd zum hi und hei fahre...

Gut mir machet vieli km...n?d us...und Sister ich chan au mal vorab fahre...:D

Mir ch?nd ja das au no e chli spontan entscheide...wie au immer d?nn z'w?tter isch...oder nid ...??
 
DonBosco

DonBosco

Racegixxer
Dabei seit
06.08.2006
Beiträge
1.652
Ort
Zumikon bei Z?rich
Motorrad
GSX-R 1000 k5
jo denke au.

vorallem s wetter isch en punkt wo mues passe. ich bin en sch?nwetter oder zumindescht trochefahrer. wenns regnet oder grossi wahrschindlichkeit bestaht das es ch?nt cho go regne m?end er uf mich verzichte. ich und min t?ff sind wassersch?ch hehe

km isch keis problem. chan guet e ganzi tankladig am st?ck fahre ohni ein halt wenns sii mues.
 
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Dabei seit
25.07.2006
Beiträge
3.063
Ort
Zürich und Bern
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Ja ebe i glaube mir sind alles nume sch?n W?tter fahrer, wenn s?ti schiffe bin ich au n?d debi ;)
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Geit mir nid, isch ja ts mits ir Wuche. Am Raecheli Ihre T?ff isch bis denn ganz sicher ume Schtrassetouglech.
 
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Dabei seit
25.07.2006
Beiträge
3.063
Ort
Zürich und Bern
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Geit mir nid, isch ja ts mits ir Wuche. Am Raecheli Ihre T?ff isch bis denn ganz sicher ume Schtrassetouglech.
Schad, aber einige vo eus h?nd drum extra w?gem Goldy frei gno und jetzt cha er ebe n?d cho und drum h?nd mir d?nkt, dass mir ebe glich es "chlises" Usf?hrtli ch? mache ;)
 
sandis

sandis

Kleingixxer
Dabei seit
11.03.2007
Beiträge
94
Ort
solothurn (CH)
Motorrad
suzuki gsx-r 600
also ig probiere mir es lernpl?nli z'mache wo die tour s?tt drinne lige.

mit mir isch aber o nume ds r?chne wenn ds w?tter guet isch.

tour 4 finde ig grad chli l?ng.....
 
Thema:

SWISS-GIXXER Tour 16.08.2007

SWISS-GIXXER Tour 16.08.2007 - Ähnliche Themen

  • SWISS GIXXER Fondueabend 2008

    SWISS GIXXER Fondueabend 2008: Obwohl bereits angek?ndigt (hier, Beitrag 50) findet der SWISS GIXXER Fondueabend 2008 am 15. November 2008 statt! Traditionell werden wir...
  • SWISS-GIXXER-Tagestour

    SWISS-GIXXER-Tagestour: So, das isch dr Thread f?r d'SWISS-GIXXER-Tagestour :D W?r Intr?sse het, s?u sich doch hie ir Lischte itrage und abstimme, weli Date passe :D...
  • GSXR-K7 sandis swiss gixxer

    GSXR-K7 sandis swiss gixxer: wie ich vor kurzem in folgendem thread beschrieben hatte (http://www.gsxr-freaks.info/vb/forum/showthread.php?t=6728), musste ich mich von meiner...
  • SWISS-GIXXER Fondue-Abend 2007

    SWISS-GIXXER Fondue-Abend 2007: So Leute - da freie Samstagabende rar sind, damit es sich alle in der Agenda notieren k?nnen... und das Wetter momentan Fonduestimmung aufkommen...
  • SWISS-GIXXER Fondue-Abend

    SWISS-GIXXER Fondue-Abend: Der Wink mit dem Zaunpfahl war gut Dudu... :smilie_f: Deshalb organisiere ich f?r interessierte FREAKS einen Fondueabend!!! Ich stelle mir ein...
  • SWISS-GIXXER Fondue-Abend - Ähnliche Themen

  • SWISS GIXXER Fondueabend 2008

    SWISS GIXXER Fondueabend 2008: Obwohl bereits angek?ndigt (hier, Beitrag 50) findet der SWISS GIXXER Fondueabend 2008 am 15. November 2008 statt! Traditionell werden wir...
  • SWISS-GIXXER-Tagestour

    SWISS-GIXXER-Tagestour: So, das isch dr Thread f?r d'SWISS-GIXXER-Tagestour :D W?r Intr?sse het, s?u sich doch hie ir Lischte itrage und abstimme, weli Date passe :D...
  • GSXR-K7 sandis swiss gixxer

    GSXR-K7 sandis swiss gixxer: wie ich vor kurzem in folgendem thread beschrieben hatte (http://www.gsxr-freaks.info/vb/forum/showthread.php?t=6728), musste ich mich von meiner...
  • SWISS-GIXXER Fondue-Abend 2007

    SWISS-GIXXER Fondue-Abend 2007: So Leute - da freie Samstagabende rar sind, damit es sich alle in der Agenda notieren k?nnen... und das Wetter momentan Fonduestimmung aufkommen...
  • SWISS-GIXXER Fondue-Abend

    SWISS-GIXXER Fondue-Abend: Der Wink mit dem Zaunpfahl war gut Dudu... :smilie_f: Deshalb organisiere ich f?r interessierte FREAKS einen Fondueabend!!! Ich stelle mir ein...
  • Oben