Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Super! Iig ha di rat befougt u etze isch pl?tzlich ds ritzu uf dr r?chte Siite:confused: Wo s?i de etze d'chetti h?re h?nke ???? :5560:
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Super! Iig ha di rat befougt u etze isch pl?tzlich ds ritzu uf dr r?chte Siite:confused:

Wo s?i de etze d'chetti h?re h?nke ????
:5560:
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Eh, d?ich um t Br?msschiibe....:lol:
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
S?g, machsch's chaub mit mer? Ig ha's probiert, abe die cheibe chetti wott eifach ned h?be. Etz tuni mit dr Fieli es paar z?n id br?msschiibe fiele. I s?g dr de morn, ?bs gangen isch. Oder s?u i e Rieme vonere Harley druf mache?
Hure Crampf hesch mer da iibrocket :mecker:
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Ig ha derf?r a mire gschter o beidi Rad usegno u neui Pn?? becho.
U derzue hani no die n?i? Br?msschibe agschliffe, so dasi das ganze das Weekend wider cha z?meschrube. N?cher chaner cho, dr Fr?ehlig!
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Genau: d'Br?msschiibe, das isch es. Ig ha no d?nkt, dass uf d?m Biudli ?ppis f?ut. I finge si so fasch no sch?nner aus im Orginau. Wosch si ned grad eso lah?
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Dir zwe sit eifach z'viu... :lol: :lol: :lol:

Vo w?ge Fr?ehlig... :mad: gschneit hets wieder die Nacht... :sauer:

@ Dudu: Uf was wartisch no - gang ?ndlech mau bi d?m Bucheli verbi, f?r ?ppis wohnsch Du ja ir N?chi vo Z?ri... :rolleyes: :D :p
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Ja Dudu, so w?rsi aber chli unhandlech... so t?iff am Bode.
Its hani geschter t Rad u t Br?msschibe (Wave) i boue u no grad ? Churzgashandgriff bschteut....

Schissssssschneeeeeeeee:wallbash:
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Raecheli schrieb:
Uf was wartisch no - gang ?ndlech mau bi d?m Bucheli verbi, :rolleyes: :D :p
Ig gibe nem no ne chance. Weni n?chscht wuche ume mitem t?ff cha ga schaffe s?us guet sii. Aber s?sch:mad:

Am n?chschte Wuchen?nd chuemni villech uf Murte. Dert isch ja g?ng scho ne paar wuche fr?ener Fr?eligsw?tter. Hie uf 600 m liit g?ng no ne hufe vo d?m wisse z?g desume. W?r i doch numen im w?ude weschte blibe:wallbash: :wallbash:
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
I w?r ume n?chscht Wuchen?nd!

Aber momentan hei mir hie o no Schnee u Pflotsch... :mad:
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Seit niemer me ?ppis? Haaaaaaloooooooooo:o
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Mir si d?nk am T?ffahre bi d?m super W?tter. :smilie_f:

U zw?scherd?re mues me d?nk oh no chlei Chlotz verdiene bi d?ne Schpritpriise.

Was weisch de du neus? Hesch d' redli ume dra gmacht oder wosch dir?kt Roupe montiere u ne Schnee-Gixxer drus mache?
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Chlei dumm schnurre chani de s?sch o no... :k7: :k7: :k7:
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
H?t bini wider mit em T?ff ga schaffe u ha z erscht mau die seson bim afahre ar ample s' vorderredli ir luft obe gha. Cheibe dumms gf?u, i vergisse de winter d?r jedesmau, wie geil das doch isch. Bi richtig verschrocke, wo dr horizont pl?tzlich verreist isch:lol:
Abr um ehrlich z' sii, s' ich ned mit dr gixxe xi sondrn mit m rote tschinggef?dle;) die hani ?be doch no chli besser im griff.
Vor dr silbergixxe hani ebe sch no chli schiss, ha se ja oh erscht sit dr wiehnacht u ha no nie so viu r?ssli zw?sche de scheiche gha.:eek:
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Ja die R?ssli si scho ziemlech wild... :D :D :D
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Jaja, sones 500 gr?mmer R?ssli isch schono ?ppis guets....!
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Bleifuss schrieb:
Jaja, sones 500 gr?mmer R?ssli isch schono ?ppis guets....!

Zw?sche de Scheiche?:confused: :confused: :confused: :confused:

Chasch das mau e chli besser erkl?re? oder m?esse mer de Thread i d' FSK zone verschiebe?:smilie_f:
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Nenei, nid zw?sche de Scheiche. Zum gnage dranne d?ich!
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Etz wird's ja immer schlimmer :lol:

Seisch am beschte n??t meh;)
 
Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

  • Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

    Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

    Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

    Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

    Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

    Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

  • Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

    Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

    Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

    Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

    Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

    Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben