Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; Auso i numi s?sch de 2 W?rscht!
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Auso i numi s?sch de 2 W?rscht!
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Ja Schatz - da verd.... Schnee het ?s ? Strich d?r d'R?chnig gmacht...:dontknow: :dontknow: :dontknow:

Derf?r hei mir de am Wuchen?nd gnue W?rscht... zum Z'Morge, zum Z'N?ni, zum Z'Mittag u zum Z'Vieri... :D

U zum Z'Nacht H?rnligratin... :D
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Ou ja, H?rnligratin!:smilie_s:
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Bitte ?sset die cheibe W?rscht so schn?u wi m?glich uuf. I wett de am Mittwuch fr?schi War uf em Grill. Ha ke Luscht ?ber d' oschtere mit ranzepfife im N?scht z' ligge:nono:
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Nein Johannesente, Ranzepfiffe ist Bauchweh:smilie_f:

@Dudu
Mir hei immer fr?schi W?rscht. Das Week?nd bruchemerse ar T?ffusschtellig bi d?m: www.csa-moto.ch
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
@ dudu immer no de bi am Mittwoch oder ?ppe nid..was meinsch mit dem W?tter ?
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Dasmau chumeni sicher, (I mues ja schliesslech mis mami ga bsueche) aber wenn s' hie schneiet, nimeni's outo. Bechumeni denn oh e bradwurscht oder g?bet er me e gingg is f?dle?:D
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Wem?r W?rscht brate, bechusch o so eini.
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Ned grad viu gl?ffe gescht abe. derbi bini extra 150km gfahre f?r e bradwurscht.zom gl?ck nume mit em outo.
@biest etz muesch haut z z?ri verbi cho, zum mer ?ppis ?ber sizilie z verzeue :-)
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
das isch scho schad ich bin n?mi au vorbi gange und aus isch zu gshi, schad..
h?tti dis h?ndy n? gw?sst h?tte me eis go zi ch?ne.
Du mis Mami isch vo Bremgarte chume sicher e mau vorbi...
W?nn bisch i d' ferie ?
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Hinech git's W??????rscht!:cool:
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Das mit de W?rscht gloubeni ned! Dir w?rdet doch wider au hingerem Ofo hocke u uf besseri Ziite warte...

I bi def?r f?f mau mini Huusrundi ?ber Aubispass u Buechenegg gfahre. ;-)))))))

Langsam bechumeni die cheibe Gixxer i Griff ?ber. Me mues eifach ganz ufe Tank abeligge u scho geit si wie vo neleinig um d' Kurve. U's Schaute ch?nt me bi d?m Motor sowiso verg?sse. Das macheni eigentlich nume wiu's so sch?n t?nt. Aber ?ber 8000 Tuure troueni mi eifach ned. Da scht?h drum g?ng so grossi Zahle ufem Tacho, wo ni eifach ned cha gloube.

Etz gh?ret der de baud f?r es Wiili n?t meh vo mer. Samschtig inere Wuche nimenid' F?hri uf Sizilie u de fahreni gm?etlich u ohni Outobahn de Stifu z'deruf. (Mit em Z?ut u Schlafsack hingen uf der DucDuc):spiny:

Nach de Pfingschte gahni no dr? T?g mit em Cornu uf e Sachsering u de bini de ??a f?r es wiili gnue uf em Ofe ghocket. De hani de ume Ziit zum im Forum umekeie.

Wenn i nat?rlich ungerw?gs an es Internetkafi hereloufe, wirdeni scho de eint oder anger dumm Schpruch hie ine schriibe.

@Biest: Das Wuchen?nd w?r i no ume. Bisch ned ?ppe z' Br?mi?

Tschou z?me:headbang:
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
@ Dudu du n?i i bi leider nid i de D?tschschwyz am Woche?nd..has Ritterbrevet z'mache. F?r einisch e chli weniger PS !! Hihi
Du aber uf d' Gixxe w?nn aus vibriert i d h?here Toure das isch doch es Feeling. Uf d'Rennstrecki bi H?chschtgeschwinndigkeit da gsp?rsch dini Maschine und das f?gt....
Ich w?nsch dir sch?ni Ferie gn?ss es.........
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
@Biest

Viu Gl?ck bin Ritbrevet. I bi fr?ener (aus Giu) oh viu mit dene ei PS ler ungerw?gs gsi (Meischtens z' gaumiz oder z' Muntelier, wo's no ganz fr?sch e riithaue gsi isch u ke kartpischte; uuuups, etz weisch, wie aut i scho bi). Wenn'd inere sch?ne g?gend chasch umerite u dis vich im Griff hesch, f?gt das sicher! Nume mi hei die cheibe z'viu achegschmisse u einisch ht mi eine eso i arm kl?ipet, dass i no m?ng wuche e farbige Fl?ck dervo gha ha...

Uf s' heize mit der Gixxer uf der Rennschtrecki freuen i mi oh :smilie_d: ?ndlich emau e t?ff wo ni ned g?ng i begr?nzer ine loufe. Derf?r geit's huere schn?u bis zur n?chschte kurve. Vor zzwene Jahr hani z' Magny-Cours zueglueget, wie eini ihri R1 i zwe teile zerleit he, wo si am ?ndi vor Start/Ziugrade dr?ber us isch. Het ned sch?n usgseh:(

I d?nke das i's gm?etlich ah gahne. (?mu wenigschtens bis nach der erschte rundi;)
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
GSX-R u Rennschtrecki... geit de das ?berhoupt?:D

Ig ha o g?rn R?sser! 500 gramm ufem T?uer mit Cafe de Paris....!!!:lol:
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
Auso Bleif?essu, das chasch etz w?rkli ned mache, du Barbar! Rossfleisch ?sse isch ?ppeneso schlimm wie di Lieblings-T?ff mit dr Trennschiibe usenang n?h.
W?rdsch du das ?ber's H?rz bringe?
U zum Desser muesse de no dr Hung u dr Goudfisch dra gloube?;)
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
@ Dudu ;danke Dudu, das isch so, d'Bleifuss isch aut e Kanibal...
Du chunsch das Jahr au e mal uf Rennstrecke..w?r doch s'Gaudi nied ?
PS : ich hans ?berings bestande das Brevet..
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
@ Bleifuss ; g?u mind. 300 gr gross und ?ber d T?llerrand s?ll es lampe..
aber es isch so, kei Fleisch vo d?m Ross, daf?r han ich si g?rn. Isch so chan n?t daf?r...
 
AgentSmile

AgentSmile

Racegixxer
Dabei seit
18.03.2006
Beiträge
1.061
Ort
Mainz
Motorrad
- - - - - -
:D :D :D -versteh hier jo gar nix- :D :D :D :D
 
Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

  • Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

    Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

    Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

    Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

    Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

    Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

  • Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

    Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

    Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

    Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

    Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

    Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben