Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; @Biest Gratuliere zum Brevet. Hoffentli chunsch de glich no e bitz zum t?ffle. Wie scho gschribe gahni grad nach de Pfingschte f?r dr? T?g mit em...
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
@Biest
Gratuliere zum Brevet. Hoffentli chunsch de glich no e bitz zum t?ffle.
Wie scho gschribe gahni grad nach de Pfingschte f?r dr? T?g mit em Jacques Cornu ufe Sachsering. ?nds Auguscht geit's de uf Magny-Cours. genau vor em Wuchen?nd wo Suzuki Schwiiz dert isch. We de T?ff de no ganz isch u ni noc ?ppis im portmonaie f??rig ha, chumeni vilech emau mit emene angere Abieter mit.
Ah, de hani no verg?sse: vom 31.ouguscht bis em 3.Sept?mber gahni mit e paar Kollege i di franz?sischen Aupe ga heitze. Das isch fasch wie uf dr rennstrecki;)

Aber etz mues i ga packe. Am Samschti geit's ab uf Genua... *freu*
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Hei Dudu - as let's wetz ch?me mir aui :thumbs: :thumbs: :thumbs: !!!

Sp?teschtens denn gseh mir ?s de wieder... :D
 
Mr.X

Mr.X

,,il maleducato"
Dabei seit
06.12.2005
Beiträge
4.127
Ort
Koblenz
Motorrad
GSX-R 600 K4
hat nen tick holl?ndisch wenn man das so liest :D
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
Mr.X schrieb:
hat nen tick holl?ndisch wenn man das so liest :D
Chunnt druf a was Du unger "Tick" verschteisch... :smilie_f: :smilie_f: :smilie_f:

Mir g? ja scho gli wieder uf ASSEN.......... :D
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Ou, i lise Assen....
Mir ch?m??????!
 
Blablub

Blablub

Minigixxer
Dabei seit
23.04.2006
Beiträge
15
Ort
Mosbach
Motorrad
Noch Aprilia RS/ auf der suche nach ner gixxer
des is mol schwer zu lese ^^ aber es geht grad no so!! :cool: :D
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Heissa! ? ?schtriicher? Oder ? Schwob? Gieng de das ou, wema a chli wurdi Seesler
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
huure ruhig uf diesere siite, ch?mte doch e chli us de schn?ggeh?sli use..
sind doch nid alli i de ferie....
 
Raecheli

Raecheli

Gixxerin
Themenstarter
Dabei seit
05.12.2005
Beiträge
1.344
Ort
Kerzers FR (CH)
Motorrad
GSX-R 1000 K7 gelb/b
I de Ferie nid... aber am Schaffe... :rolleyes: :D :cool:
 
AgentSmile

AgentSmile

Racegixxer
Dabei seit
18.03.2006
Beiträge
1.061
Ort
Mainz
Motorrad
- - - - - -
do ka i net mitschw?tzen als "schwob" :D :D :D
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Am R?gu si T?ff isch gschtohle worde....!
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
das hani scho geschter gw?st...und d? vom Fredy isch grad den?be gschdande...huure gl?ggeli cha..........
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
So wis usgseht, sisi ts bl?d gsi, am Fredy sine abem St?nder ts n?.... Gottlob!
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
s?d n?d das h?ti d' Fredy sch?n agschisse...ich has euse ussemitarbeiter au gseit si s?lle d'auge offe ha f?r d' ah?nger...aber i glaub di si scho ?ber b?rge..
 
Dudu

Dudu

DuduGyver
Dabei seit
10.02.2006
Beiträge
594
Ort
Zürich
Motorrad
Schwarze GSX-R 750 K8
Hoi z?me

bi ume da! Nach 5000km i S?ditalie isch das w?tter hie scho e bitz e schock :mad:
Aber def?r hani etz gnue Sunne tanket zum e ganze verschiffete Summer z' ?berschtah. U super strasse hani gfunge, nume cha me det haut ned e so heitze, wiu hinger jedere Kurve E chue oder e Schaafh?rdi uf der Strass si ch?nnte.
Am beschte isch es no i de Abruzze gsi. Det hani ou di schlimmschte Heitzer troffe. Die kenne det garn??t. Sogar mit de Bee ?mmweh si si mer um d' ohre gfahre. I ha haut no mi ganz Huusrat derbi gha u Tourepn??, wo zwar 6000 km ?berschtange hei, def?r i de Kurve ned e so gkl?bt hei, wie ni s' g?rn gha h?tti. U I bi ja oh ned uf Italie zum ga dr gring iischiesse.

Hie schint ja ned grad viu gl?ffe z' si ir zw?schziit. Usser dass T?ffe klaut w?rde - so ne seich! Was isch de das f?r eine gsi? Isch si ume f?rechoh?I hoffe nume, dass mini K3 niemer meh interessiert...

Etz mues i mi zersch wider a die z?megleiti hautig uf der Suzi gw?ne u de geits am Pingschtm?ntig ab ufe Sachsering.
Tschou
Dudu
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
S?l? Dudu, si zw? K6 1009iger gschtohle worde.
Isch scho chli ruhig hie, ja. Aber itse bisch ja ume da!:D
 
I

iLLmAtiC

Kleingixxer
Dabei seit
01.06.2006
Beiträge
47
Ort
Basel, Schweiz
Motorrad
GSXR 600 K6
Hoi z?mme, gar nit gw?sst dass es so vili Schwizer git :D

Geili Sach

Ich kumme vo Basel. Villicht gseht me sich ja mol..
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Ja, vilech! Chum doch mau amene Mittwuch uf Ins as T?fftr?ff?!
 
I

iLLmAtiC

Kleingixxer
Dabei seit
01.06.2006
Beiträge
47
Ort
Basel, Schweiz
Motorrad
GSXR 600 K6
Nei ich schaff unter dr Wuche meischtens bis am 19.00 und denn isch es au fascht z spot irgendwie nach Z?ri ( weiss nit wo ihr euch treffet, abr ich nimm e mol ah nit in Basel :D ) z fahre. Hend ihr irgendwie e Stammtisch Treffe odr so ?bbis?
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Ins isch nid ts Z?ri....:lol:
Isch im B?rner Seeland!
 
Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

  • Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

    Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

    Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

    Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

    Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

    Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

  • Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

    Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

    Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

    Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

    Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

    Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben